سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاهدان پرس

این جوابیه نیز از سمت حامیان دکتر کیخا همانند تیری به قلب زاهدان پرس وارد شد که ضربه پایانی به این خبرگزاری وابسته به دولت بود.

این جوابیه برای زاهدان پرس خیلی تلخ بود و هرچند امین نورا با جواب خودش و تمام دلایل و مدارکی که ارائه داده بود ، نتوانسته بود زاهدان پرس را وادار به پاسخ گوئی کند اما حامیان دکتر کیخا به راحتی زاهدان پرس را وادار به عکس العمل کردند و این نشان از موفقیت آنها بود.

 

متن کامل این جوابیه:

سایت خبرگزاری زاهدان پرس با درج مطلبی بدلیل امضای استیضاح وزیر نیرو توسط دکتر کیخا به ایشان حمله کرد. هرچند هویت دولتی و دروغ گوی سایت زاهدان پرس بر تمام مردم روشن است اما این به ظاهر انتقاد و بیان به اصطلاح پشت پرده، چهره مدیران این سایت و دولتی بودن آنها را بیش از پیش نمایان کرد.

در حالی که دکتر کیخا نماینده محبوب و مردمی زابل با فعالیت های گسترده خودش نشان داده که همواره به بدنبال حق و حقوق مردم است و در این راه کمترین کوتاهی ای ندارد ، اما زاهدان پرس با درج مطالبی هدف ایشان را جابجائی مدیران استان و کسب اعتبارات استانی خوانده است. که البته کسب اعتبارات استانی برای استانی محروم همانند سیستان و بلوچستان نیز خودش نعمتی است که باید شکرگذارش باشیم.

زاهدان پرس که شدیدا ارادت خود را به دولت مردان نشان داده این بار نیز انجام وظیفه نماینده سیستان در مجلس را مورد حمله قرار داده تا با فشار بر ایشان کمکی به دولت کرده باشد. سایت زاهدان پرس که تا مدتی پیش مافیا را با املای غلط (معافیا) می نوشت امروز دکتر کیخا را متهم به علاقه مندی به مافیا و فتنه گران معرفی می کند. شاید بهتر باشد مدیران سایت به جای تهمت های ناروا به منتخب ملت ، روزی چندبار تمرین کنند تا نوشتن مافیا را بیاموزند.

در همین جا از دکتر کیخا نماینده شریف مردم زابل زهک و هیرمند خواهشمندیم تا آخرین لحظه پیگیر این استیضاح باشند. انشاالله که هوشیاری ایشان در مجلس شورای اسلامی سبب خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

و در پایان باید پرسید زاهدان پرس و مسئولینش طرفدار مردم هستند یا دولت؟

جمعی از طرفداران دکتر کیخا در دهکده جهانی


ارسال شده در توسط زاهدان پرس