سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاهدان پرس

زاهدان پرس دروغگو

زاهدان پرس که طی مطالبی کذب سعی کرده بود مسئولین استان از جمله دکتر کیخا، دکتر نورا، دکتر اکبری رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان و ... را زیر سوال ببرد پس از جوابیه های مختلفی که از سوی وبلاگ های استان دریافت کرد و البته فیلتر شدن این سایت در دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت کلی اعتبارش را در میان مردم از دست داده است. هرچند ظاهرا جدیدا طی توافقی با دکتر اکبری این سایت را در دانشگاه سیستان و بلوچستان رفع فیلتر کرده اند.

حال که زاهدان پرس اعتبار خودش را زیر سوال رفته می بیند و دستش برای همه رو شده است مدتی است در تلاش است آبروی رفته خود را برگرداند در وبلاگ هائی که توسط مدیران خودش اداره می شود مطالبی را در حمایت از خودش می نویسد. در یکی از این وبلاگ ها که زاهدان پرس را مردمی ترین سایت استان نامیده اند ، وبلاگ حامیان کیخا و وبلاگ امین نورا را مورد انتقاد قرار داده اند که چرا از زاهدان پرس انتقاد کرده اند و در پایان نوشته اند که سزاوار نیست که به علت انتقاد صحیح این سایت مردمی از نمایندگان استان و برخی افراد این سایت را وابسته به دولت نامید.

واقعا جای تعجب دارد که اگر این سایت دولتی نیست چرا به این همه بی کفایتی مدیران استان حمله نمی کند و به امضای نامه استیضاح وزرا توسط نمایندگان ایراد میگیرد؟ در حالی که در دیگر سایت های خبری استان مسائل و مشکلات مردم مطرح می شود زاهدان پرس قصد داشت با حمله به نمایندگان ره صد ساله را یک شبه طی کرده و خودش را معرفی کند اما فکر نمی کرد این چنین تقابلی صورت بگیرد.

به هرحال تا زمانی که مدیران سایت زاهدان پرس دست از رفتار خود برندارند و از رفتار زشت خود و تخریب چهره های استان عذرخواهی نکند این وبلاگ همزمان با دیگر وبلاگ های خبری استان به افشاگری درباره زاهدان پرس خواهد پرداخت.

مدیران زاهدان پرس باید بدانند هرچند حمله به وهابیت نقطه اشتراکی است میان ما و آنها اما این دلیل خوبی برای سکوت در مقابل آنها نیست. وحدت یک طرفه معنی ندارد.

آخرین نکته این که در حال حاضر چهار سایت خبری در سطح استان فعال هستند که البته هیچ کدام آنها خبرهای دسته اول منتشر نمی کنند. تقریبا شاید از هر صد خبر این سایت ها یکی دوتایش مربوط به خودشان هستند. امید است سایت های خبری استان تکانی به خود داده و اخبار سیستان و بلوچستان را بیش از پیش بهبود ببخشند.

البته خبرگزاری های دیگر همچون فارس نیوز ، ایسنا و ایرنا نیز اخبار سیستان و بلوچستان را به صورت جداگانه بر روی خبرگزاری های خود منتشر می کنند.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس