سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاهدان پرس

درگیری های رسانه ای میان طرفداران کیخا و سایت خبری زاهدان پرس بالاگرفت. متاسفانه بار دیگر زاهدان پرس شعله آتش را برافروخته و با حمله به کیخا و حامیانش ، جوابی را از سوی حامیان کیخا دریافت کرده اند. اعتبار زاهدان پرس به پایان رسیده است و تقلاهای آخرش نیز برای بالاکشیدن خودش هیچ فایده ای ندارد.

عدم درج اخبار صحیح و انتقادات مغرضانه زاهدان پرس مدیران این سایت را مورد تمسخر مردم قرار داده است.

اصل جوابیه حامیان کیخا:

با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز به روز هجمه وسیع تبلیغاتی برعلیه نماینده محبوب سیستان بیشتر می شود.

در ادامه این حملات ناجوانمردانه بار دیگر سایت خبری دروغ پرس (زاهدان پرس سابق) با حمله به نماینده شجاع سیستان و فرزند غیور رستم اتهام هائی را به دکتر کیخا نسبت داد. در حالی که روز به روز بر ترس مخالفین از محبوبیت روز افزون کیخا افزوده می شود با جبهه گرفتن برعلیه این شخصیت کشوری و نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس تلاش دارند جلوی افزایش محبوبیت وی را بگیرند.

سایت دروغ پرس زاهدان نیز دوباره در مقابل امضای استیضاح وزرای بی کفایت توسط دکتر کیخا جبهه گرفته است. این در حالی که مردم سیستان خواسته شان از نمایندگان همین است. مورد به این سادگی را هم حتی این مدیر مسئول زاهدان پرس یعنی نمی فهمد؟ احتمالا مدیرمسئول زاهدان پرس با مرحوم کردان با هم در آکسفورد درس خوانده اند.

زاهدان پرس آنقدر برای ارسال مطلبش برعلیه دکتر کیخا عجله داشته که مطلب را دوبار نوشته است و  این نشان می دهد حتی یکبار آن را مطالعه نکرده اند.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس