سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاهدان پرس

در حالی که قبلا هزاران دلیل برای اثبات دولتی بودن زاهدان پرس وجود داشت دلیل هزار و یکم نیز به آنها اضافه شد.

زاهدان پرس در مطلبی تبلیغاتی از لطیف صادقی فرماندار زاهدان حمایت کرد. در خبر زاهدان پرس که با تیتر "اقدام عادلانه یک مسئول برای رفع مشکل گاز زاهدان" آمده است، نوشته شده:

در حالیکه طی چند روز اخیر مردم زاهدان در صف های طولانی و در سرمای خشک زاهدان منتظر دریافت یک کپسول 11 کیلویی گاز می باشند عده ای از متمولین زاهدانی نیز با داشتن مخازن بزرگ گاز در خانه هایشان از مشکل گاز بی خبر می باشند!.

به گزارش زاهدان پرس در حالیکه اکثریت مردم زاهدان تنها برای پخت و پز و استفاده از آب گرم از کپسولهای 11 کیلویی استفاده می کنند ولی تعدادی از متمولین با داشتن مخازن بزرگ گاز در خانه هایشان حتی برای گرم کردن خانه یشان از مواد سوختی مانند نفت استفاده نکرده و در اینباره با وجود کمبود گاز در زاهدان از گاز مایع استفاده می کنند .

این متمولین با دادن پول بیشتر به بعضی از دلالان بازار گاز زاهدان  مخازن گاز خانه هایشان را همیشه پر نگه داشته و به نوعی دست به احتکار می زنند!.

در همین حال فرماندار زاهدان در اقدامی عادلانه از گاز دادن به این افراد جلوگیری کرده است و تاکید کرده است از این به بعد تنها کپسول های 11 کیلویی که اکثر مردم زاهدان از آن استفاده می کنند شارژ می شود .

***

اما آیا این عادلانه است یا زمینه سازی برای فراری دادن سرمایه داران؟  از مدیر مسئول بی سواد زاهدان پرس که هنوز نوشتن مافیا را نمی داند و همانند کودک دبستانی می نویسد "معافیا" نباید توقع داشت که چیزی در این باره بداند.

آقای فرماندار زاهدان رفاه حق همه مردم است و شما به جای گرفتن رفاه سرمایه داران به فکر بالا بردن سطح رفاه مردم عادی باشید. اگر همین چند سرمایه دار این سرمایه هایشان را بردارند و به مشهد و تهران بروند چه خاکی بر سرتان خواهید ریخت؟

راستی تابحال به این نکته توجه کرده اید مدیران زاهدان پرس بعد از علامت تعجب در پایان جملاتشان نقطه هم می گذارند؟


ارسال شده در توسط زاهدان پرس