سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاهدان پرس

مدیرمسئول زاهدان پرسآمار بازدیدهای سایت زاهدان پرس غیرواقعی است.

با زیر نظر گرفتن چند روزه آمار سایت خبرگزاری زاهدان پرس متوجه مورد عجیبی شدیم. در حالی تعداد بازدیدهای روزانه این سایت به دویست تا هم نمی رسد برخی خبرهای این سایت افزایشی حدود 1000 بازدید داشته است.

البته با هر بار refresh کردن صفحات یکی به تعداد بازدیدهای آن صفحه افزوده می شود اما در واقع بازدید کننده جدیدی وارد سایت نشده است. به طور قاطع می توانم بگویم سایت خبری زاهدان پرس تعداد بازدیدکنندگان روزانه اش حتی به دویست نفر هم نمی رسد. اما آمار خبرهای این سایت بطور فضایی بالا می رود که این نیز خودش نوعی گول زدن مخاطب است.

تعداد کم نظرات در این سایت نیز نشان از بازدیدکننده کم دارد.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

این داستان شرح آخر و عاقبت ما زنبورهاست که به دشمنی با زاهدان پرس پرچمی برافراشته ایم برای آگاهی دادن به مردم

یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچکس نبود

زاهدان پرسدر یک چمنزاری خرها و زنبورها زندگی میکردند.روزی از روزها خری برای خوردن علف به چمنزار میآید و مشغول خوردن میشود.از قضا گل کوچکی را که زنبوری در بین گلهای کوچکش مشغول مکیدن شیره بود، میکند و زنبور بیچاره که خود را بین دندانهای خر اسیر و مردنی میبیند، زبان خر را نیش میزند و تا خر دهان باز میکند او نیز از لای دندانهایش بیرون میپرد.خر که زبانش باد کرده و سرخ شده و درد میکرد، عرعر کنان و عربده کشان زنبور را دنبال میکند. زنبور به کندویشان پناه میبرد.

به صدای عربده خر، ملکه زنبورها از کندو بیرون می آید و حال و قضیه را میپرسد. خر میگوید: زنبور خاطی شما زبانم را نیش زده است باید او را بکشم. ملکه زنبورها به سربازهایش دستور میدهد که زنبور خاطی را گرفته و پیش او بیاورند. سربازها زنبور خاطی را پیش ملکه زنبورها میبرند و طفلکی زنبور شرح میدهد که برای نجات جانش از زیر دندانهای خر مجبور به نیش زدن زبانش شده است و کارش از روی دشمنی و عمد نبوده است.

عکس ما که آخر و عاقبتمان مشخص استملکه زنبورها وقتی حقیقت را میفهمد، از خر عذر خواهی میکند و میگوید: شما بفرمایید من این زنبور را مجازات میکنم. خر قبول نمیکند و عربده و عرعرش گوش فلک را کر میکند که نه خیر این زنبور زبانم را نیش زده است و باید او را بکشم. ملکه زنبورها ناچار حکم اعدام زنبور را صادر میکند. زنبور با آه و زاری میگوید: قربان من برای دفاع از جان خودم زبان خر را نیش زدم . آیا حکم اعدام برایم عادلانه است ؟

ملکه با تاسف فراوان میگوید: میدانم که مرگ حق تو نیست.

اما گناه تو این است که با خر جماعت طرف شدی که زبان نمیفهمد و سزای کسی که با خر طرف شود همین است


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

دروغ پرس (زاهدان پرس)تخریب نمایندگان سیستان توسط دروغ پرس(زاهدان پرس سابق) همچنان ادامه دارد. در جدیدترین مطلب پینیکیو استان که متراژ بینی اش در روزهای اخیر افزایش شدیدی داشته به سخنان نورا در مورد وحدت اصولگرایان حمله شده است. زاهدان پرس که در کل مخالف وحدت است شدیدا از سخنان نورا عصبانی به نظر می رسد و به وی حمله کرده است.

امین نورا در همین باره در وبلاگش نوشت:

مدیر مسئول زاهدان پرسسلام به همه دوستان عزیز که آمدن اینجا و درخواست دادن درباره زاهدان پرس و مطالبش برعلیه پدرم بنویسم. زاهدان پرس ارزش مطلب نوشتن نداره و کلا توضیح دادن مسائل برای این سایت یاسین خوندن در گوش خر هست. در ضمن از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیست. شما هم زیاد خودتون رو ناراحت نکنید. این مطالب که من دیدم احساس کردم بچه ای چهار ساله نوشته. فکر نمی کنم کسی برای این مطالب ارزشی قائل بشه.
زاهدان پرس سایتی منافق هست که برای افزایش تنش میان سیستانی ها تلاش می کنه. این رو به سادگی از چرت و پرت های این سایت در مورد کیخا میشه فهمید.


واقعا هم حالا که فکر می کنیم همین طور است. دروغ پرس(زاهدان پرس سابق) یک منافق بیش نیست و باید این دندان پوسیده را کند. البته با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شدت گرفتن حملات دروغ پرس(زاهدان پرس سابق) به کیخا و نورا غیرطبیعی هم نیست. سایت دولتی دروغ پرس(زاهدان پرس سابق) بالاخره باید خرج میلیونی سایتش را تامین کند. این همه خرج کرده اند که اینچنین روزی به درد آنها بخورد. خدا به نمایندگان و مردم سیستان صبر عطا کند.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

در حالی که قبلا هزاران دلیل برای اثبات دولتی بودن زاهدان پرس وجود داشت دلیل هزار و یکم نیز به آنها اضافه شد.

زاهدان پرس در مطلبی تبلیغاتی از لطیف صادقی فرماندار زاهدان حمایت کرد. در خبر زاهدان پرس که با تیتر "اقدام عادلانه یک مسئول برای رفع مشکل گاز زاهدان" آمده است، نوشته شده:

در حالیکه طی چند روز اخیر مردم زاهدان در صف های طولانی و در سرمای خشک زاهدان منتظر دریافت یک کپسول 11 کیلویی گاز می باشند عده ای از متمولین زاهدانی نیز با داشتن مخازن بزرگ گاز در خانه هایشان از مشکل گاز بی خبر می باشند!.

به گزارش زاهدان پرس در حالیکه اکثریت مردم زاهدان تنها برای پخت و پز و استفاده از آب گرم از کپسولهای 11 کیلویی استفاده می کنند ولی تعدادی از متمولین با داشتن مخازن بزرگ گاز در خانه هایشان حتی برای گرم کردن خانه یشان از مواد سوختی مانند نفت استفاده نکرده و در اینباره با وجود کمبود گاز در زاهدان از گاز مایع استفاده می کنند .

این متمولین با دادن پول بیشتر به بعضی از دلالان بازار گاز زاهدان  مخازن گاز خانه هایشان را همیشه پر نگه داشته و به نوعی دست به احتکار می زنند!.

در همین حال فرماندار زاهدان در اقدامی عادلانه از گاز دادن به این افراد جلوگیری کرده است و تاکید کرده است از این به بعد تنها کپسول های 11 کیلویی که اکثر مردم زاهدان از آن استفاده می کنند شارژ می شود .

***

اما آیا این عادلانه است یا زمینه سازی برای فراری دادن سرمایه داران؟  از مدیر مسئول بی سواد زاهدان پرس که هنوز نوشتن مافیا را نمی داند و همانند کودک دبستانی می نویسد "معافیا" نباید توقع داشت که چیزی در این باره بداند.

آقای فرماندار زاهدان رفاه حق همه مردم است و شما به جای گرفتن رفاه سرمایه داران به فکر بالا بردن سطح رفاه مردم عادی باشید. اگر همین چند سرمایه دار این سرمایه هایشان را بردارند و به مشهد و تهران بروند چه خاکی بر سرتان خواهید ریخت؟

راستی تابحال به این نکته توجه کرده اید مدیران زاهدان پرس بعد از علامت تعجب در پایان جملاتشان نقطه هم می گذارند؟


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

درگیری های رسانه ای میان طرفداران کیخا و سایت خبری زاهدان پرس بالاگرفت. متاسفانه بار دیگر زاهدان پرس شعله آتش را برافروخته و با حمله به کیخا و حامیانش ، جوابی را از سوی حامیان کیخا دریافت کرده اند. اعتبار زاهدان پرس به پایان رسیده است و تقلاهای آخرش نیز برای بالاکشیدن خودش هیچ فایده ای ندارد.

عدم درج اخبار صحیح و انتقادات مغرضانه زاهدان پرس مدیران این سایت را مورد تمسخر مردم قرار داده است.

اصل جوابیه حامیان کیخا:

با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز به روز هجمه وسیع تبلیغاتی برعلیه نماینده محبوب سیستان بیشتر می شود.

در ادامه این حملات ناجوانمردانه بار دیگر سایت خبری دروغ پرس (زاهدان پرس سابق) با حمله به نماینده شجاع سیستان و فرزند غیور رستم اتهام هائی را به دکتر کیخا نسبت داد. در حالی که روز به روز بر ترس مخالفین از محبوبیت روز افزون کیخا افزوده می شود با جبهه گرفتن برعلیه این شخصیت کشوری و نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس تلاش دارند جلوی افزایش محبوبیت وی را بگیرند.

سایت دروغ پرس زاهدان نیز دوباره در مقابل امضای استیضاح وزرای بی کفایت توسط دکتر کیخا جبهه گرفته است. این در حالی که مردم سیستان خواسته شان از نمایندگان همین است. مورد به این سادگی را هم حتی این مدیر مسئول زاهدان پرس یعنی نمی فهمد؟ احتمالا مدیرمسئول زاهدان پرس با مرحوم کردان با هم در آکسفورد درس خوانده اند.

زاهدان پرس آنقدر برای ارسال مطلبش برعلیه دکتر کیخا عجله داشته که مطلب را دوبار نوشته است و  این نشان می دهد حتی یکبار آن را مطالعه نکرده اند.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

اما افتضاح زاهدان پرس وقتی به بار آمد که سایت های ضد انقلاب همچون بالاترین با برداشتن مطالبی از سایت زاهدان پرس به مسخره کردن نمایندگان اصولگرای استان پرداختند.

زاهدان پرس که ظاهرا حتی قبل از ارسال مطالبش یکبار درباره عواقبش فکر نمی کند ، با خبری شرایط را برای سو استفاده ضدانقلاب آماده کرد و آنها به سادگی از اختلاف پراکنی های این سایت سو استفاده کردند و ....

بهتر است بیشتر توضیح ندهیم و اجازه بدهیم شما درباره مدیران این سایت قضاوت کنید. فقط باید مدیران زاهدان پرس به این سوال جواب بدهند که آیا واقعا هدف آنها مبارزه با جندالله و وهابیت است یا بردن آبروی اصولگرایان استان؟ رفتار مدیران زاهدان پرس به شدت مشکوک است.

متن کامل خبر درج شده در سایت های خبری ضدانقلاب:

سایت خبری زاهدان پرس مدعی پایان اصولگرائی در استان سیستان و بلوچستان شد. پروفسور شهریاری نماینده زاهدان ، دکتر نورا و دکتر کیخا نمایندگان زابل که سه تن از نمایندگانی بودند که ادعای اصولگرائی داشتند از طرف این خبرگزاری به دور از اصولگرائی خوانده شدند و با خروج آن ها از دایره خودی ها تقریبا دیگر هیچ اصولگرائی در سیستان و بلوچستان باقی نمانده و باید درخواست بدهند تا مسئولین تعدادی نماینده اصولگرا همانند رسائی ، کوچک زاده و ... را به صورت وارداتی در استان به کار بگیرند.
قابل ذکر است که قبلا نیز دکتر اکبری ریاست اکبری دانشگاه سیستان و بلوچستان تعداد اعضای بسیج این دانشگاه را سیزده نفر  خوانده بود که ظاهرا در آنجا هم نیاز به دانشجوی سهمیه به شدت احساس می شود
در انتخابات های گذشته ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان همواره کاندیداهای اصلاح طلب رای اول را داشته اند و این خود دلیلی بر صحت اخبار زاهدان پرس و دکتر اکبری مبنی بر پایان اصولگرائی در این استان است. در انتخابات ریاست جمهوری نهم در دور اول معین و در دور دوم هاشمی رای اول را آوردند و در انتخابات اخیر با تمام تقلب های صورت گرفته اما رئیس جمهور میرحسین موسوی رای اول را در استان سیستان و بلوچستان کسب کرد

ارسال شده در توسط زاهدان پرس

زاهدان پرس با خوشحالی تمام خبر از مناظره ای داده که به سخنرانی اشاره شد. ظاهرا تماس تلفنی هم با افرادی همچون اطاعت ، کواکبیان و ... گرفته شده و آنها هم فرصت حضور در زاهدان را برای مناظره نداشته اند.

زاهدان پرس نوشت:

به گزارش زاهدان پرس ، دبیر سیاسی کانون کفا گفت‌: رایزنی هایی با چهره های مطرح جناح اصلاح طلب از جمله آقایان اطاعت، کواکبیان و عبدی صورت گرفت ولی هر یک به بهانه ای حاضر به مناظره با حجه الاسلام روانبخش نشدند.

در همین زمینه ما نیز خبر از مناظره ای می دهیم که به سخنرانی تبدیل شد. پس از دعوت از تمامی چهره های مطرح جناح اصولگرا همچون قالیباف ، حداد عادل ، لاریجانی ، دکتر احمدی نژاد و ده دوازده نفر دیگر از چهره های خیلی مطرح همه آنها به بهانه هائی همچون گرفتاری های شهرداری و رسیدگی به امور مجلس  و سفرهای استانی و .... حاضر به مناظره با آقای چلغوز خان اصلاح طلب نشدند.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

زاهدان پرس دروغگو

زاهدان پرس که طی مطالبی کذب سعی کرده بود مسئولین استان از جمله دکتر کیخا، دکتر نورا، دکتر اکبری رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان و ... را زیر سوال ببرد پس از جوابیه های مختلفی که از سوی وبلاگ های استان دریافت کرد و البته فیلتر شدن این سایت در دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت کلی اعتبارش را در میان مردم از دست داده است. هرچند ظاهرا جدیدا طی توافقی با دکتر اکبری این سایت را در دانشگاه سیستان و بلوچستان رفع فیلتر کرده اند.

حال که زاهدان پرس اعتبار خودش را زیر سوال رفته می بیند و دستش برای همه رو شده است مدتی است در تلاش است آبروی رفته خود را برگرداند در وبلاگ هائی که توسط مدیران خودش اداره می شود مطالبی را در حمایت از خودش می نویسد. در یکی از این وبلاگ ها که زاهدان پرس را مردمی ترین سایت استان نامیده اند ، وبلاگ حامیان کیخا و وبلاگ امین نورا را مورد انتقاد قرار داده اند که چرا از زاهدان پرس انتقاد کرده اند و در پایان نوشته اند که سزاوار نیست که به علت انتقاد صحیح این سایت مردمی از نمایندگان استان و برخی افراد این سایت را وابسته به دولت نامید.

واقعا جای تعجب دارد که اگر این سایت دولتی نیست چرا به این همه بی کفایتی مدیران استان حمله نمی کند و به امضای نامه استیضاح وزرا توسط نمایندگان ایراد میگیرد؟ در حالی که در دیگر سایت های خبری استان مسائل و مشکلات مردم مطرح می شود زاهدان پرس قصد داشت با حمله به نمایندگان ره صد ساله را یک شبه طی کرده و خودش را معرفی کند اما فکر نمی کرد این چنین تقابلی صورت بگیرد.

به هرحال تا زمانی که مدیران سایت زاهدان پرس دست از رفتار خود برندارند و از رفتار زشت خود و تخریب چهره های استان عذرخواهی نکند این وبلاگ همزمان با دیگر وبلاگ های خبری استان به افشاگری درباره زاهدان پرس خواهد پرداخت.

مدیران زاهدان پرس باید بدانند هرچند حمله به وهابیت نقطه اشتراکی است میان ما و آنها اما این دلیل خوبی برای سکوت در مقابل آنها نیست. وحدت یک طرفه معنی ندارد.

آخرین نکته این که در حال حاضر چهار سایت خبری در سطح استان فعال هستند که البته هیچ کدام آنها خبرهای دسته اول منتشر نمی کنند. تقریبا شاید از هر صد خبر این سایت ها یکی دوتایش مربوط به خودشان هستند. امید است سایت های خبری استان تکانی به خود داده و اخبار سیستان و بلوچستان را بیش از پیش بهبود ببخشند.

البته خبرگزاری های دیگر همچون فارس نیوز ، ایسنا و ایرنا نیز اخبار سیستان و بلوچستان را به صورت جداگانه بر روی خبرگزاری های خود منتشر می کنند.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

ضربه دیگری از سوی حامیان کیخا به زاهدان پرس وارد شد. حامیان کیخا پس از مدت کوتاهی مجددا با اشاره به مطلب دیگری ضربه سهمگین دیگری به زاهدان پرس وارد کردند.

در پایان این مطلب حامیان کیخا به طرز هوشمندانه ای از زاهدان پرس خواسته اند به مناقشه پایان داده و در کنار نماینده مردم بایستند و صد البته به نظر نمی رسد این پایان جنگ های رسانه ای و تفرقه اندازی های زاهدان پرس باشد. واقعا جالب است بدانیم سود زاهدان پرس از تخریب دکتر کیخا چیست؟

متن کامل این جوابیه:

زاهدان پرس - چوپان دروغگوی استان سیستان و بلوچستانخدایا این زاهدان پرس را از مردم سیستان و بلوچستان نگیر. مطالب طنز آمیز این سایت خبری آنچنان خنده دار می باشد که گوئی نویسنده غیرمحترم آن هنگام نوشتن مطالب قرص هائی توهم زا مصرف کرده و یا دچار توهم دیگری بوده....

البته ضرب المثل معروفی هست که می گوید کافر همه را به کیش خود پندارد. این زاهدان پرسی ها از آنجا که تمام کارهایشان سیاسی و از روی غرض و م.. می باشد فکر می کنند هرکس کاری را انجام می دهد نیتی سیاسی دارد غافل از آن که دکتر کیخا نماینده محبوب و مردمی سیستان چیزی را برای خودش نمی خواهد.

غافل از این که دکتر کیخا مثل پشتیبان زاهدان پرس نزدیک به دو میلیون تومان برای سایتش هزینه نکرده است تا به تخریب چهره دیگران بپردازد. مدیران و نویسندگان غیرمحترم زاهدان پرس دکتر ما با شما تفاوت دارد. کیخا مرد عمل است و به جای اینکه بنشیند و مثل شما فکر کند چگونه افراد را برای رسیدن به اهداف شوم تخریب کند ، به فکر مردم و در کنار مردم است.

در پایان از خداوند منان می خواهیم زودتر زاهدان پرسی ها را شفا بدهد تا به جای تخریب نماینده مردم در کنار وی ایستاده و او را در راه رسیدن به سیستانی آباد کمک کنند. که البته کسانی که فقط دو میلیون تومان خرج یک سایت می کنند باید به نوعی هزینه سایتشان را در بیاورند و بعید به نظر می رسد این هزینه با همراهی کردن نمایندگان تامین بشود. پس سریال های مطالب بی محتوای چوپان دروغگوی زاهدان همچنان ادامه خواهد داشت.


ارسال شده در توسط زاهدان پرس

این جوابیه نیز از سمت حامیان دکتر کیخا همانند تیری به قلب زاهدان پرس وارد شد که ضربه پایانی به این خبرگزاری وابسته به دولت بود.

این جوابیه برای زاهدان پرس خیلی تلخ بود و هرچند امین نورا با جواب خودش و تمام دلایل و مدارکی که ارائه داده بود ، نتوانسته بود زاهدان پرس را وادار به پاسخ گوئی کند اما حامیان دکتر کیخا به راحتی زاهدان پرس را وادار به عکس العمل کردند و این نشان از موفقیت آنها بود.

 

متن کامل این جوابیه:

سایت خبرگزاری زاهدان پرس با درج مطلبی بدلیل امضای استیضاح وزیر نیرو توسط دکتر کیخا به ایشان حمله کرد. هرچند هویت دولتی و دروغ گوی سایت زاهدان پرس بر تمام مردم روشن است اما این به ظاهر انتقاد و بیان به اصطلاح پشت پرده، چهره مدیران این سایت و دولتی بودن آنها را بیش از پیش نمایان کرد.

در حالی که دکتر کیخا نماینده محبوب و مردمی زابل با فعالیت های گسترده خودش نشان داده که همواره به بدنبال حق و حقوق مردم است و در این راه کمترین کوتاهی ای ندارد ، اما زاهدان پرس با درج مطالبی هدف ایشان را جابجائی مدیران استان و کسب اعتبارات استانی خوانده است. که البته کسب اعتبارات استانی برای استانی محروم همانند سیستان و بلوچستان نیز خودش نعمتی است که باید شکرگذارش باشیم.

زاهدان پرس که شدیدا ارادت خود را به دولت مردان نشان داده این بار نیز انجام وظیفه نماینده سیستان در مجلس را مورد حمله قرار داده تا با فشار بر ایشان کمکی به دولت کرده باشد. سایت زاهدان پرس که تا مدتی پیش مافیا را با املای غلط (معافیا) می نوشت امروز دکتر کیخا را متهم به علاقه مندی به مافیا و فتنه گران معرفی می کند. شاید بهتر باشد مدیران سایت به جای تهمت های ناروا به منتخب ملت ، روزی چندبار تمرین کنند تا نوشتن مافیا را بیاموزند.

در همین جا از دکتر کیخا نماینده شریف مردم زابل زهک و هیرمند خواهشمندیم تا آخرین لحظه پیگیر این استیضاح باشند. انشاالله که هوشیاری ایشان در مجلس شورای اسلامی سبب خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

و در پایان باید پرسید زاهدان پرس و مسئولینش طرفدار مردم هستند یا دولت؟

جمعی از طرفداران دکتر کیخا در دهکده جهانی


ارسال شده در توسط زاهدان پرس
   1   2      >